Pages

Monday, 13 January 2014

dah lama x update

Assalamualaikum
dah lama rasanya x update, rindu pulak dihati, sekarang sibuk dengan kerja hakiki, tak dapat nak update bagai blog ni, cuma dapat update di INSTAGRAM jer..ini pun dapat menaip sebab curi masa (asar ke maghrib) sebab lepas mahgrib nak kene naik galeri tengok budak kontraktor pasang stiker pameran pulak, hadoi letih tu memang letih, rasanya macam nak berenti kerja dan tumpukan dalam bidang kraf ni, tapi apakan daya, rugi pulak rasanya kalau berenti kerja sedangkan ramai di luar sana yang inginkan dan menantikan pekerjaan yang elok. Alhamdulillah, begitulah..kalau dah penat sikit, mula lah rasa mcm nak berenti, padahal itu semua kan DUGAAN dan COBAAN dari yang maha ESA... Allahuakbar...

dah lama tak bercerita pasal kraf yang azi buat, semuanya main letak pic jer..dah macam orang malas nak menaip, sebenarnya disebalik kraf yang azi buat ni, ade ceritanya..tapi apakan daya, tak sempat nak menaip, isnyaAllah..azie akan update jugak..oklah dah nak beransur..
atleast azi update jugak..eheheheh....sian korang baca bebelan azie :)

2 comments: