Pages

Thursday, 18 July 2013

Pameran Pensel Warna : Galeri Shah Alam

Assalamualaikum semua.
sebuah pameran bertemakan pensel warna telah pun habis diadakan di Galeri Shah Alam lalu. hehe.. dah lepas pun tapi baru je nak update pasal pameran ni. Azie mcm biasa, dalam hati nak masuk berkobar-kobar tapi ada komitmen yang harus azie tanggung. Bukan tak pernah cuba, ade!..kalau nak tahu ade satu artwork belum siap yang azie dh buat separuh jalan, namun masa dan kesibukan membatasi semuanya. Takpelah, lain kali dan lain tahun, insyaAllah kalau ada lagi pameran macamni, azie berazam nak masuk(doakan la yer)

berbulan-bulan lalu, sempat pergi tengok pameran kawan-kawan di Galeri Shah Alam, dan hasilnya memang WOW!!!..OHSEMM!!..tapi tak dapat nak snap banyak sebab nak cepat, nak kene pergi tempat lain pula. So harapa kawan-kawan saksikan lah sendiri beberapa pic yang sempat saya snap.

















Sekian , terima kasih :)

No comments:

Post a Comment