Pages

Tuesday, 11 September 2012

Bunga untuk Raje Sue

kenapa perlu sketch?..kenapa perlu ade reference bagai?...ermmm..x kisahlah itu cara saya dan saya rasa ok jer kalau kita nak buat preparation sebelum melakukan sesuatu kerja tu..kan?

Cuma segelintir berpendapat..kerja mengubah bunga tak perlu sketch..ianya lahir dari hati lalu kita menterjemahkan nya di hadapan...biar jari jemari seni itu melakukan kerja....ermm..memang betul..tapi sesekali nak buat sketch apa salahnya kan??

oklah...bila dah rajin tu....mcm mcm idea ada...tapi penghujungnya(final) dah jadi lain....haritu cadang nak buat dulang hantaran untuk Raje Sue punya Engagemant mengikut sketch yang telah di lukis...namun akibat tak cukup bahan..terpaksa jadi lain..hehehe

untuk reference....bukak balik majalah pengantin lama

tara!!!!.....ini sketchnya dan kalau nak tengok hasilnya..sila ker blog Azraweddingproject.blogspot.com

No comments:

Post a Comment