Pages

Friday, 28 October 2011

Bulan Puasa Menyeronokan

Entah mengapa hati ini terkenang kembali memori waktu kecil dulu. Kami berlima seronok sangat dapat makan yang sedap-sedap masa bualan puasa tu. Masa tu la mak kami dapat masak macam-macam juadah yang jarang kami makan. Dan yang paling wajibnyer..air soya ataupun air laichi kang yang bertingkat tingkat menjadi kegilaan kami 5 beradik. Si usop paling kecik dia tak tahu dunia pun sebab dia kecil lagi, yang dia tahu kami suapkan dia makanan, dia nganga jer..heheh.
cuba tengok dan perati gambar di bawah ni...lepastu nak suruh semua kita ingat balik diwaktu kita kecil dulu, pernah tak kita semua merasa kenangan yang macamni. heheheh

ini adalah hasil lukisan kartun daripada adik saya


1 comment: