Pages

Friday, 1 July 2011

Besok shopPing!!!

Salam semua....

Tadi ada cari etika pemakaian muslimah yang betul..yang menutup aurat..so tetiba rasa nyesal sebab selama ni..etika pemakaian saya x beraper nak betul..rasa bersalah sangat sangat....
dalam hati ni dah berkobar kobar nak tunggu besok petang...sebab boleh g shopping cari baju baju yang cantik dan kemas dan juga menutup aurat....selalunya aku main pakai jer...asal muat....selalu pilih baju sendat nampak punggung dan jeans ketat...pastu pakai tudung lak..adeh malunyer....
BAIKLAH!!!....mulai sekarang...aku nak tukar penampilan(ni bukan cakap kosong ek)..slow slow nak tukar penampilan agar selesa....baju atau pemakaian yang menutup aurat..sweet dan kemas....

jom kite shopping besok...shopping ke arah kebaikkan....Alhamdulillah...

aku pun dah letak satu link untuk pemakaian muslimah...kalau korang perasan yang belah kanan aku...yang ada baju kaler pastel..bunge bunge tu...klik kt situ...korang akan dapat inspirasi bnyak...peace

3 comments:

  1. di mana ya pakaian muslimah tu?
    saya tak dapat mencarinya...

    ReplyDelete
  2. Wah!!! Nice entry...
    kami sudah follow blog anda. Follow blog kami balik eh. Kalau sudi. :)

    ReplyDelete
  3. hai...ade saye letak link nyer dekat belah kiri yang saye tulis Hjab Style Blog...

    Umedia Network...baiklah..saya akan jadi follower blog anda..heeee..thanks tau

    ReplyDelete