Pages

Tuesday, 6 January 2015

hello 2015..............




smile......
laugh...........
makan...............
pray.........


i'm already old enough....................
maybe not too old..........
ermmm......... I am 33 years old!!!!!

Sunday, 8 June 2014

Anthericum flower painting

Assalamualaikum...
this is anthericum flower..
okey..sebenarnya bunga ni kaler putih tapi saja je azi kasi warna purple..

peneman azi time mlukis..cik Dura

taraaa!!!...siap dah

gambar ehsan dari Google.. dekat mesia taktau le ade ke tak bunga ni sb tu gugel jer

Monday, 13 January 2014

dah lama x update

Assalamualaikum
dah lama rasanya x update, rindu pulak dihati, sekarang sibuk dengan kerja hakiki, tak dapat nak update bagai blog ni, cuma dapat update di INSTAGRAM jer..ini pun dapat menaip sebab curi masa (asar ke maghrib) sebab lepas mahgrib nak kene naik galeri tengok budak kontraktor pasang stiker pameran pulak, hadoi letih tu memang letih, rasanya macam nak berenti kerja dan tumpukan dalam bidang kraf ni, tapi apakan daya, rugi pulak rasanya kalau berenti kerja sedangkan ramai di luar sana yang inginkan dan menantikan pekerjaan yang elok. Alhamdulillah, begitulah..kalau dah penat sikit, mula lah rasa mcm nak berenti, padahal itu semua kan DUGAAN dan COBAAN dari yang maha ESA... Allahuakbar...

dah lama tak bercerita pasal kraf yang azi buat, semuanya main letak pic jer..dah macam orang malas nak menaip, sebenarnya disebalik kraf yang azi buat ni, ade ceritanya..tapi apakan daya, tak sempat nak menaip, isnyaAllah..azie akan update jugak..oklah dah nak beransur..
atleast azi update jugak..eheheheh....sian korang baca bebelan azie :)